12.12.13

Country girl.



Country girl.

n.



Aquest matí he aparegut així a la feina i la primera reacció d'una companya ha estat, a quina hora actues aquest vespre en el concert country? hahaha! Al no res una altra amiga ve cap a mi i em diu " jo ja no tinc edat per portar "petos", ni jo! Però i què l'edat??? 

I la veritat es que potser tenen part de raó perquè quan em vesteixo vaig a sac. Si vaig de "country" no em deixo cap detall i això passa amb tots els meus looks. Després de tants anys dedicant-me a vestir als altres al final no hi ha res que em talli. I potser en més d'una ocasió vaig mig disfressada però m'agrada, m'agrada molt!

I a vosaltres us agrada jugar amb la roba o sou de no complicar-vos gaire la vida?


-


Hoy he llegado al trabajo de esta guisa! Solo aparecer una compañera me ha dicho, ¿a qué hora actuas en el concierto country de esta noche? Ja ja ja! Al cabo de un buen rato otra amiga me dice, "yo ya no tengo edad para llevar un mono", ¡ni yo! ¿Pero que más da la edad? Y así a lo largo de la mañana...

Y la verdad es que tienen parte de razón porque cuando me visto voy a tope. Si voy de "country" no me falta detalle y así con todos mis looks. Con todos estos años dedicándome a vestir a los demás al final te atreves con todo! Y seguramente en más de una ocasión voy medio disfrazada pero me mola.

¿Os gusta jugar con la ropa o tenéis vuestro look muy estudiado y sin demasiados cambios?





5 comentarios:

  1. la chaqueta de entrellas es preciosa ¿de donde es? <3

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola Rocio!
      La chaqueta es de Zara. Seguro que será una buena compra!
      Un abrazo!
      ene

      Eliminar
  2. M'encanten el l'armilla i les botes, amb el peto no sé si m'atreviria... :) escolta qua marxeu a australia? Us falta poc ja no? M.'hagués agradat publicar més sobre el viatge pero no tinc temps material y són posts que requereixen força temps... igualment si vols info o algun consell no dubtis en preguntar! Quina ruta feu?

    ResponderEliminar
  3. Yo no tardaría en ponerme esas botas. A mí también me encantan los cambios de look. Y los tuyos, por lo poco que he visto, me parecen geniales. Un beso y feliz semana.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola guapa! Me encanta que te gusten... Te iré enseñando más a ver como lo ves...
      Un abrazo!
      ene

      Eliminar