28.11.13

La llum com a arma de seducció.








Lámparas como arma de seducción.




Si pogués tindria un milió de llums a casa. És el que més em posa quan he de triar. Crec que la il·luminació ho diu tot, parla. I sóc tan ecléctica que no descarto res. Les més sofisticades, les artesanals, de disseny, heredades, minimalistes, excéntriques, handmade,...

Quina és la vostra llum preferida?

-


Si pudiese tendría un millón de lámparas en mi casa. Es lo que más me pone a la hora de elegir. Creo que la iluminación lo dice todo, te habla.Y soy tan ecléctica como mundos hay en este sector! Sofisticadas, de diseño, con cuernos, minimalistas, excéntricas, artesanales, handmade, ...

¿Cual es vuestra lámpara preferida?




3 comentarios:

  1. La meva preferida sens dubte és la tercera, tot i que l'última també és impressionant! Yo també he tingut sempre una espècie d'obsessió amb les llums, quan era petita estava enamorada de les llums d'aranya. No entenia perquè a casa meva no en teníem una.... :)

    ResponderEliminar
  2. Yo también pienso eso de las lámparas, me encantan y hay tanta variedad y diseño, que es dificil decidirse...

    Buen fin de :)

    ResponderEliminar