5.4.13

Tresors de vidre.



Tesoros de cristal




No us semblen bestials? Algú em pot explicar per què m'agraden tant tots els objectes decoratius dels països nòrdics?
Tinc devoció absoluta per qualsevol blog i botiga online d'aquella part de món. Celebrem que existeixin tresors com aquests i que no sigui complicat accedir-hi. Als vasos, es clar...


-


¿No os parecen maravillosos? ¿Bestiales?¿Alguien me puede explicar porque soy tan fan de los objetos decorativos de los paises nórdicos?
Me chifla la manera que tienen de vivir y de decorar sus mundos. Tienen un no se qué que me atrapa y seduce. Demos gracias de que existan y que no sea complicado acceder a ellos, a los vasos, claro....






4 comentarios:

  1. Gots de colors, sopars a la fresca!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Ben aviat sopars, dinars i el que convingui a la fresca de la terrassa!!! I si és amb aquests gots ja serà rodó!
      muacs!

      Eliminar
  2. Preciosos. Este tipo de cosas es lo que suelo buscar para mi blog. Son estupendos.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Me alegra que te gusten! A mi me parecen preciosos! Ya tengo ganas de recibir mi caja!!!!!
      Besos!!!!

      Eliminar