22.1.13

Un bon final!

    [image%255B44%255D.png]

Un perfecto final!
flickr


Fa anys no prenia ni café ni dolços. I ara, tinc passió pel café, sol, molt curt, i els dolços. Pot ser que m'estic fent gran? o que he canviat de gustos?
Bé, és igual, m'encanta disfrutar del plaer d'un bon àpat i si no el tanco amb un bon café mala senyal!
Meravellosos plaers!

-

Hace años no tomaba ni café ni dulces. Y ahora, tengo pasión por el café, solo, muy corto, y por los dulces. ¿Será que me estoy haciendo mayor? o ¿que han cambiado mis gustos?
No sé, me da igual, me encanta disfrutar del placer de una buena comida y si no acaba con un buen café mala señal!
¡Maravillosos placeres!



5 comentarios:

  1. A mi em passa just el contrari, ara que em faig gran no puc prendre cafés després del dinar. Un te-infusió d'herbes, i poca cosa més ;-)))

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Jajaja! Això és que encara no t'has fet gran... Temps al temps!

      Eliminar
  2. Anónimo8:56

    Mmmmmm quina bona pinta el cafe. Sobretot ara que m'estic clapant. Bon post. W

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Mmmmmm! Està boníssim a tot hora!!!! Gràcies!

      Eliminar
    2. Mmmmmm! Està boníssim a tot hora!!!! Gràcies!

      Eliminar