25.1.13

Miralls.


Espejos
enepunt



Ahir, la famosa blogger de MyDailyStyle, generava amb el seu post molts comentaris referents a les ulleres de mirall que ella lluïa molt encertadament. Doncs bé, seré breu, m'encanten, en tinc unes quantes, crec que aporten molt rotllo a qualsevol look i que fins que no les hagi portat mig món la gent no s'hi acostumarà. Mentrestant...benvingudes totes, en totes les possibles combinacions!!!! Posem color a les nostres cares i als nostres looks!!!
Aquí una petita mostra de les meves...


-


Ayer, la famosa blogger de MyDailyStyle, generaba muchos comentarios con las gafas de espejo que lucía en su último y acertado outfit. Pues bien, me encantan, tengo unas cuantas, creo que aportan un rollo muy chulo a cualquier look y que hasta que no las haya llevado medio mundo la gente no se acostumbrará. Mientrastanto... bienvenidas todas, en todas sus posibles combinaciones!!!! Animaros a poner color a vuestras caras y a vuestros looks!!!!
Y aquí una mini muestra de la mías...







4 comentarios:

  1. I totally agree! El pepito ja té les seves ;-) Ready 4 summer!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Yesss! Perfecta el·lecció!!! Quin color?

      Eliminar
    2. montura negra, mirall verdós

      Eliminar
    3. Ja les ha vist prou.... Jo en se d'una que no deixarà que les estreniiiii! Ja sabeu com m'agraden les ulleres i si són de colors em xifleeen! Jajaja!

      Eliminar